JAG BER SÅ MYCKET OM URSÄKT ATT JAG TVIVLADE PÅ ER SERVICE. JAG MOTTOG EN AVI FRÅN MITT
POSTKONTOR FREDAGEN DEN 11/4 OM ATT MIN BESTÄLLNING HADE KOMMIT FRAM.
JAG KOMMER ATT HÄMTA PAKETET IDAG. TACK SÅ MYCKET IGEN FÖR ALL HJÄLP OCH JAG ÄR LEDSEN ATT ...
Tiber Snopek, Bratislava, Slovakien
Hej, er service är verkligen bra! Jag fick aldrig min order (antar att paketet kom bort i posten) och ni skickade mig en ny som jag mottog snabbt. Tack för det och kvaliteten av piller är bra så jag kan inget annat än lovorda er! Tack igen!
Peter
Jag är nöjd med mina produkter, onlinechatten var verkligen användbar , fick svar på alla mina frågor. Jag har absolut inget att gnälla över.