TACK för ert snabba svar. Jag ser fram emot att höra ifrån er igen!! Jag mottog följande order förra lördag morgon. Allt är ok!! Tack igen! Ha en trevlig dag!!!
Stefan
Tackar för mycket bra produkter! både jag och min farbror är mycket nöjda varje gång vi beställt ifrån er.
Allan
Det är så enkelt att handla hos er, inte ens jag som inte har någon datorvana kan misslyckas! tack för att ni gjort det hela så smidigt och enkelt!