Hyviä huomenia. Vastaanotin tuotteet tänään, kiitos. Jos lääke täyttää tarpeeni, tulen tilaamaan uudestaan jatkossa.
Isabelle Roomasta
Tahdon suositella Ayrslim:a kaikille. Olen taistellut ylipainoni kanssa vuosia käyttäen erilaisia painonpudotusmenetelmiä, mutta nyt ymmärsin mitä tarvitsin eli
syödä vähemmän. Tuntuu kuin minulla ei
olisi nälkä ja painoni on pudonnut luonnon-
mukaisesti. ...
Barbara, Ansonia
Olen pahoillani, että olen epäillyt palvelujanne. Sain tiedon postista pakettini saapumisesta. Saan paketin tänään. Kiitän avustanne.