Πρέπει να κάνω ένα σχόλιο για αυτήν την εταιρεία, και δεν έχω τίποτα άλλο να πω εκτός από το ότι η εξυπηρέτησή σας είναι η καλύτερη που έχω βιώσει ποτέ. Όποτε το τελωνείο κρατούσε την παραγγελία μου, πάντα μου τη στέλνατε ξανά. Το μόνο πρόβλημα είναι ...
Albert, Tucson
Τώρα έλαβα αυτό που είχα παραγγείλει και ξέρω ότι η εταιρεία σας είναι αξιόπιστη. Σας ευχαριστώ — θα σας προτείνω σε όλους τους φίλους και γνωστούς μου που θέλουν να αγοράσουν. Σας ευχαριστώ και πάλι.
Stephen Smith
Όταν έκανα παραγγελία για τον παππού μου, έδωσα τη διεύθυνσή του και το τηλέφωνό μου και η παράδοση των προϊόντων πήρε λίγο περισσότερο χρόνο επειδή με πήραν τηλέφωνο εμένα και τον παππού μου για να ελέγξουν τα πάντα, και ήμουν νευρικός γι’ αυτό. Καταλαβαίνω ...